1

Téma: Vyber prvniho draka

Ahojte! Chtel bych jako nekteri prede mnou pozadat o pomoc s vyberem prvniho draka.
tedy prvniho letuschopneho. Draka jsem totiz uz jednoho koupil, cinskeho v globusu uplne nahodne:) Nasledne sledovani dracich videi me totalne dostalo:)) Nicmene dnes po prvnich pokusech prislo male zklamani a par tvrdych pristani se rychle podepsalo na stavu draka:))
Takze studuju, procitam diskuze a  hledam neco vhodneho do zacatku.

kriteria jsou: co mozna nejvetsi univerzalnost tak, aby se s drakem dalo letat takrka v bezvetri i mirnejsim vetru, samozrejme odolnost:) a take vzhledem k mym nezkusenostem cena max do 2k.

V uvazovani zatim jsou
- Eolo Genesis - ale vzhledem k jeho velikosti bude asi spise rychlej z cehoz mam ted trochu strach a zamerenej primarne na triky?
- Elliot Slide - dost mozna idealni ale i nejdrazsi volba. Nicmene uz je razeny do kategorie "porkrocilych" a take je svou cenou uz jemne za hranici toho co bych do 1. draka chtel investovat.
- Didak Outsider - designem pekny, ale jinak je to velka neznama. Na youtube neni k videni nic z ceho by se dalo cokoli posoudit. Velikostne je tak mezi Genesisem a Slidem.. Cena vypada samozrejme lakave.

Pripadne neco uplne jineho? Eolo Samurai, RHOMBUS Boa, RHOMBUS Zipper, INVENTO Bolero Cool...

Budu rad za jakekoli podnety a namety, diky:)

2

Re: Vyber prvniho draka

Vyber co se ti líbí. Nabídka pro začátečníky je veliká. Firmy Elliot,Eolo,HQ Invento,Spiderkites... Mě by se líbil třeba Jive II od Inventa. Cena od 1 do 2 tisíc je tak akorát. Koupíš už draka s uhlíkovým rámem a kvalitnějšíma šňůrama. Jestli chceš lítat triky, tak už se něco naučit dá s takovým drakem.

Draci: Magnum,Thornback,Mohawk,Asmara,B'zar,Le Quartz,Mohawk 110%

3

Re: Vyber prvniho draka

+1 pro Jive II

4

Re: Vyber prvniho draka

Ahoj, no prave:)) Vyber je velikej a pak si ma clovek jednoduse vybrat:D